קידום אתרי חנות

קידום אתרי חנות

קידום אתרי חנות

קידום אתרי חנות – הפרסום באינטרנט הינו פרסום אפקטיבי ביותר. על מנת לנצלו יש צורך בשימוש בכלים מתאימים שיתרמו לפרסום בית העסק. העברת המידע והמסרים מתבצעת באמצעות אתרים הנבנים בהתאמה לצרכי בעליהם. חנויות הרוצות לפרסם את מוצריהן או למכור אותם חייבות לבנות אתר מתאים, ואת השירות הנ"ל של בניית אתרים הם מקבלות מחברות המתמחות בתחום. מומחיהן יודעים לבנות אתר המותאם ספציפית לנישה בה פועלת החנות ולצרכיה. אתר אמור להיות אטרקטיבי מאוד, למשוך את עיני הגולש במהירות ולגרום לו לשהות בו זמן רב ככל האפשר. כך, הוא יממש את מטרתו. גלישה, קבלת מידע על מוצרים ואפילו רכישה של מוצרים נדרשים. רכישה של מוצרים נוספים שלא היו בסל הקניות הראשון בעת הכניסה לאתר היא הצלחה מרשימה נוספת.

את האתר יש לקדם במרחב האינטרנט על מנת שיופיע במקומות הראשונים בגוגל. המשימה הנ"ל מורכבת מאוד ומאחר ויש מתחרים רבים של ספקים על אותה משבצת, והצורך הוא לבדל את החנות הספציפית המפרסמת. קידום אתרים נעשה בשתי דרכים עיקריות, קידום ממומן וקידום אורגני. קידום ממומן מתבצע על ידי הקלקלה על מילות מפתח נבחרות. אלו מילים המשקפות את פעילות העסק או נישה מרכזית בפעילותו. ככל שכמות המילים ה"מוקלקות" רב יותר, כן, יתקדם האתר בצורה יעילה ומהירה, יחסית, אבל יקרה מאוד מאחר ויש צורך בתשלום כסף רב על מנת לקבל אפקט טוב.

קידום אורגני לאתרי חנות

שיטה אחרת היא קידום אורגני , פרסום בגוגל ללא תשלום נוסף  שמשמעותו הפצת חומר כתוב באמצעות מאמרים מגוונים שונים. ניתן לפרסם כמויות אינסופיות של מאמרים אשר בתוכם שזורים מילות מפתח. גם אלו נבחרות בהתאמה לפעילות העסק ובהתאמה לתחום אותו רוצים לקדם. הקלקלה על מילים אלו תוביל את האתר קדימה, אם כי באיטיות פחותה. התוכן חייב להיות איכותי ומהימן, שכן, מנועי החיפוש של גוגל יודעים לזהות תוכן מקצועי ויעדיפו אותו על אחד שאיננו ברמה גבוהה. לאופי הכתיבה והניסוח כמו גם להקפדה על כללי כתיבה נכונים יש משקל רב וקופירייטרים מומחים יודעים להציג את המידע בצורה נכונה וקליטה אשר תתקבל בהצלחה על ידי גוגל והגולשים עצמן.

ניתן לשלב בין שני אמצעי הקידום ומומחים ממליצים, במקרים מסוימים, לעשות זאת על מנת לזרז את קידום אתר החנות. במקביל, יהיה צורך להכין את החנות מבחינה לוגיסטית, שכן, עשויות להגיע הזמנות רבות בבת אחת אותן אמורה החנות לספק בהצלחה, ובו בעת, להתמודד היטב עם הלחץ שמסביב. אחרת, יכולה החנות לאבד מאמינותה, לחזור אחורה לנקודת ההתחלה ואפילו לספוג נזק קשה שנובע מחוסר אמון, שלעיתים, הוא בלתי הפיך. חנות וירטואלית תוכל להצליח כאשר יש לה אתר מזמין וידידותי המופיע בעמוד הראשון של גוגל. המשימה להשגת מצב כזה מורכבת לכל עסק שאין לו שם ומוניטין. אבל ניתן להגיע אליו בעזרת עבודה קשה ועם קבלת שירות מחברה המתמחה בבנייה , קידום אתרי חנות שונים בכלל, ואתרי חנות בפרט.

מאמרים נוספים