קידום אתרים – המנוע השקט מאחורי כל אתר מצליח

קידום אתרים

עד לפני מספר שנים בודדות אנשים רבים היו בוחרים לפרסם ולשווק את המוצרים או השירותים שלהם על ידי פרסום שלטי חוצות או מודעות בעיתון. אפשרות פרסום זו אכן חשפה את המודעה לעיני רבים, אך מרביתם כלל לא מעוניינים במוצר או בשירות המפורסם מה שמביא לאחוזי המרה נמוכים במיוחד. אך בשנים האחרונות חלו לא מעט שינויים בכל עולם הפרסום והשווק עם התפרצות כל עולם הטכנולוגיה. כיום, רבים מבינים כי אחד מאפיקי הפרסום והשיווק החזקים ביותר שיביאו לתוצאות מרשימות הוא פרסום ברשת. פרסום ברשת על ידי אתרים באינטרנט יאפשרו למפרסמים רבים ליהנות מכמות אדירה של לקוחות פוטנציאלים. בעשור האחרון בו רשת האינטרנט זמינה ונגישה לכולנו בקלות רבה, שעות הגלישה היומיות לכל אדם רבות. אז אם גם אתם מעוניינים לבנות אתר לפרסום ושיווק המוצרים או השירותים שלכם, הנה לכם מספר נקודות חשובות שיסייעו לכם לעשות זאת על הצד הטוב ביותר. 

אתר ללא קידום לא יצליח לייצר את התוצאות שציפיתם להן 

לא מעט בעלי אתרים לא מודעים לעובדה כי אתרי אינטרנט כיום חייבים להיעזר בשירותי קידום אתרים. בשל ריבוי האתרים ברשת, מנועי החיפוש של גוגל עורכים מעין סינון במטרה להציג את האתרים האיכותיים והמעשירים ביותר בעמוד הראשון. רוב הגולשים אינם מגיעים לעמודים הבאים בשל העובדה הפשוטה כי האתרים הטובים ביותר נמצאים בעמוד הראשון. כלומר, גם אם בניתם אתר מושקע ומרשים במיוחד הכולל לא מעט אפשרויות ופונקציות, במידה והוא אינו מופיע בעמוד הראשון בגוגל, סביר מאוד להניח שהוא לא יספק את כמות הגולשים שציפיתם שהוא יספק. על מנת לשפר משמעותית את תוצאות האתר, חשוב להכיר את שירותי קידום אתרים

קידום מהיר תמורת תשלום קבוע  

כל המטרה של שירותי קידום אתרים היא לקדם את האתר שלכם במעלה התוצאות עד שהוא יגיע לעמוד הראשון בגוגל. לשם כך ישנם שני אפיקי קידום מרכזיים, הראשון הוא קידום אתרים ממומן והשני הוא קידום אתרים אורגני. קידום אתרים ממומן מחייב אתכם לשלם תשלום קבוע עבור מקום בעמוד הראשון. היתרון הבולט של קידום אתרים ממומן הוא מהירות ההשפעה. כלומר, תוכלו ליהנות מכמות גדולה של גולשים כבר מהרגעים הראשונים של האתר באוויר. אך החסרון הבולט של קידום זה הוא התשלום הקבוע שאתם חייבים לשלם על מנת שהאתר שלכם ימשיך לתפוס מקום בעמוד הראשון. 

קידום איטי ללא תשלום כלל

מסלול הקידום השני הנקרא קידום אתרים אורגני נעשה באיטיות ומצריך לא מעט סבלנות. בהליך קידום זה נעשות פעולות שיפור והעשרה תמידיות באתר שלכם על מנת שמנועי החיפוש של גוגל יסמנו את האתר כאיכותי ומקצועי בעצמם. כך האתר שלכם יזכה לקידום טבעי על ידי מנועי החיפוש של גוגל עד שאט אט הוא יגיע לעמוד הראשון.

מאמר זה נכתב עבור פורטל דיגיטל 4 יו 

מאמרים נוספים