קופה רושמת עם שליטה מהנייד

חתימה למייל

העסק שלכם יכול לתפקד הרבה יותר טוב משהוא מתפקד היום והסיבה לכך היא שעוד אין לכם קופה רושמת. קופה רושמת היא הדבר הנחות ביותר שהעסק שלכם יכול לקבל וזה ממש לא משנה באיזה תחום אתם פועלים. הגדולה הכי חשובה של הקופה הרושמת היא שהיא יכולה לשלוח הודעות לטלפון הנייד שלכם, ובמאמר הזה נסביר לכם בדיוק על הפונקציה הזו ולמה זה כל כך חשוב.

הקופה שתספר לכם הכול מהכול

אין ספק שניהול עסק זה לא עניין מפשוט. זו משימה מורכבת מאוד שיכול להיתקל ובלא מעט בעיות, הן מבחינת הפן הארגוני והן מבחינת הפן הניהולי או הלוגיסטי. יכול להיות שאתם לא מסתדרים עם המלאי, יכול להיות שאתם לא מסתדרים עם ניהול העובדים ועוד אלך ואחת משימות – ובדיוק בשביל זה קיימת הקופה הרושמת. הקופה יכולה לקלוט כסף, תשלום באשראי ולמעשה לעשות כל מה שקופה רגילה יכולה לבצע, אך היא למעשה מנהלת את הכול מהנתונים והדרישות שאתם מזינים.

ממשק נוח וחיבור לנייד

הקופה יכולה לקבל את כל הנתונים שאתם מזינים ומשם היא כבר תוכל להסיק הרבה מסקנות שחשובות מאוד לעסק שלכם. תוכלו להזין את המלאי שיש לכם, תוכלו להזין את העובדים ואת ההרשאות שלהם וכמובן את כל ההזמנות והספקים שיש לכם כך שהיא תקבל תמונה מלאה על העסק. הממשק הנוח מאפשר לכם להסיק את הנתונים בצורה טובה יותר ממה שאתם עושים כיון, וכך למעשה גם אחד שלא מבין במספרים ובנתונים גרפיים יוכל להבין היכן העסק שלו חזק, מה מוכר יותר ואיזו סחורה לא כדאי להחזיק יותר. הכל מגיע בצורה נוחה וידידותית היישר לטלפון הנייד.

להישאר תמיד מעודכנים

  • חיבור של קופה הרושמת לנייד הוא מה שעושה את ההבדל. אנחנו כל היום עם הטלפון הנייד ובכל פעם שאתם רוצים לדעת מה קורה בעסק שלכם אתם יכולים פשוט להיכנס לאפליקציה של הקופה, להזין את הקוד שקיבלתם מבית התוכנה ולצפות בנתוני העסק שלכם. תוכלו לצפות בכל הנתונים כי יש לכם הרשאות להכול ואל דאגה, הכול מאובטח לחלוטין.
  • אז במה אפשר לצפות שהופך את החיבור לנייד לכל כך חשוב? קודם כל, ניהול עובדים. תוכלו לדעת מי מהעובדים שלכם התחבר לקופה הרושמת, קרי התחיל לעבוד, וכך אין לכם את הבעיה של בקרת כניסה בעבודה. תוכלו לדעת בדיוק מי עובד ומתי, כמה הוא מכר בעצמו וכן הלאה. אלו הם נתונים חשובים  כדי שהשליטה שלכם תהיה מלטה גם כשאתם לא נמצאים בעסק, כי זה מה שהופך אתכם מבעלי העסק למנהלים של העסק. תוכלו לדעת האם הקידום של העסק שלכם עובד כמו שצריך והעסק משגשג.
  • אם אתם רוצים להיות מעודכנים במלאי שנכנס או בסחורה שנמכרת, אתם יכולים פשוט להיכנס לאפליקציה ובלחיצת כפתור נפרשים מול עיניכם כל הנתונים. צריך לזכור כי הנתונים הללו דורשים ניתוח אנליטי מורכב אך תוכלו להיות רגועים שאתם תמיד בשליטה ולא מצפות לכם הפתעות. תוכלו לדעת האם היום החנות מכרה משהו ואם כן מה היא מכרה, ותוכלו אפילו לחלק הוראות לעובדים שלכם לגבי הבלטת מוצר כלשהו או מבצע מסוים בלייב.

הקופה שתתריע בפניכם

קופה רושמת יכולה גם להתריע בפניכם כאשר יש בעיה בעסק. למשל, היא יכולה לסמן לכן מתי מישהו מנסה לפתוח את הקופה עצמה ולהוציא כסף למרות שאין לו הרשאה. כמו כן, היא יכולה להרתיע בפניכם כאשר עומד להיגמר המלאי לפי המכירות של העסק. כך למעשה המחשב עושה עבורכם הכול ואתם רק צריכים להיכנס לקופה מרחוק מהטלפון הנייד שלכם, ולהבין את הנתונים בצורה יעילה ורגועה בלי שאתם נמצאים בעבודה כלל.

מאמרים נוספים