פרסום בגוגל – אם אתה לא שם אתה לא קיים

פרסום בגוגל

פרסום בגוגל אין ספק כי אנו עדים לשינוי אולי הגדול ביותר שחל באנושות וזאת תודות לכניסתם של המחשבים לחיינו. מי שמסמלת יותר מהכול את השינוי החד שחל בחיינו היא כמובן גוגל. ענקית האינטרנט הזאת חולשת על כל דבר שקורה באינטרנט ואין ספק כי לא קמו לה עדיין מתחרים בתחום מנועי החיפוש. למעשה ניתן לומר בפה מלא כי כל דבר שאנו צורכים אנחנו למעשה מחפשים אותו קודם כל בגוגל. זה יכולה להיות חולצה חדשה או שרברב הנקודה היא שתמיד נחפש בגוגל לפני שנפנה לקנות את המוצר או לצרוך את השירות. לכן עסק קטן כגדול אשר אינו נוכח בגוגל מסתכן בהפסד רב של לקוחות ואנו צריכים לשים לב לזה. בגלל זה כל עסק חייב נוכחות אינטרנטית חזקה ומשמעותית, ולכן יש צורך להבין בעולם הדיגיטל.

איך להיכנס לעשירייה הראשונה בגוגל?

שימו לב בגוגל לא רק חשוב שאתם מופיעים אלא עליכם להיות בעשירייה הראשונה של תוצאות החיפוש, קרי בדף התוצאות הראשון. זוהי נקודה חשובה ביותר מכיוון שרוב האנשים לא עוברים לדפי התוצאות האחרים ולכן כל כך חשוב להופיע בתוצאות הראשונות בגוגל. הנקודה שבכדי להיות במוקמות הראשונים בגוגל אנחנו חייבים להבין בקידום אתרים. קידום הוא למעשה הפעולה שבאמצעותה מקודם האתר וכך אנחנו יכולים להיות בטוחים כי האתר שלנו יופיע במקומות הראשונים. על כן כל בעל עסק חייב להבין בקידום אתרים ולפעול לפי עקרונות אלו. כך הוא ירוויח לקוחות ויגיע למוקמות הראשונים בגוגל דבר בעל ערך עצום.

קורס SEO – מדוע כל כך כדאי לעבור אותו?

אז כיצד אנחנו יכולים לדעת איך לקדם את האתר שלנו, האם עדיף לנהל קמפיין או לעבוד על קידום אורגני. התשובה היא פשוטה מאוד, בכדי לקדם את האתר כדאי לכם לעבור קורס SEO. כמובן שניתן להחליט גם כי אנחנו פונים אל חברה מקצועית שתקדם את האתר. אך גם שם כדאי לנו להבין את השפה המקצועית ולכן קורס SEO  הוא כל כך מומלץ. עלינו להבין את התורה שעומדת מאחורי קידום האתרים ולהבין כיצד האתר שלנו יקודם. כך נהיה בטוחים כי האתר שלנו יימצא במקומות הראשונים של גוגל.

פרסום בגוגל – אז כיצד מקדמים את האתר שלנו?

חשוב להבין כי כול מקדם אתרים מנסה למעשה לפענח את האלגוריתם של גוגל שעל פיו הוא מדרג את האתרים שלכם. כיום מוסכם על רוב המקדמים כי אחד הדברים החשובים ביותר בכדי לקדם את האתר שלכם הוא תוכן. כאשר התוכן מעניין הגולש נשאר זמן רב יותר באתר שלכם ואת זה גוגל בוחנת. אם הגולש מבלה באתר שלכם יותר זמן מאשר באתר המתחרה לכם הרי שגוגל תדרג אתכם במקומות הראשונים. לכן כל כך כדאי להשקיע בכתיבת תוכן וכך להבטיח כי האתר שלכם ידורג במוקמות הראשונים.

מאמרים נוספים