מצלמה נסתרת – המדריך השלם

מצלמה נסתרת

מצלמה נסתרת – המדריך השלם

הבית, העסק, הרכוש שלנו, נדרשים להגנה גבוהה, ואחת הדרכים להבטיח אותה, היא באמצעות מערכות אזעקה, נעילה וכמובן מצלמה נסתרת, שמתחברות למערכות המחשב שלנו, ומספקות לנו מבט מלא ומקיף על השטח המצולם, מקליטות את המתרחש, כך שבמקרה של נזק, פריצה, גניבה או חבלה, החומרים, יכולים לשמש כעדות קבילה בבית המשפט. לאילו שימושים קיימות מצלמה נסתרת? אילו סוגים קיימים? ואיך תדעו לבחור את המצלמה הנכונה? המדריך השלם למצלמות נסתרות.

מצלמות נסתרות- שימושים

מצלמות משמות למספר מטרות, חלקן "גלויות" וחלקן "סמויות".

תפקידן המרכזי של מצלמות נסתרות גלויות הוא לשמש כאמצעי הרתעה, הלכה למעשה. ובמילים אחרות, יש פה מצלמה, תזהר. השימוש המרכזי בהם נעשה במקומות עבודה, גני ילדים, חנויות, לרבות אזורי הכניסה, המדפים, מאחורי הקופה, וכן בתי עסק. על אף שמן, לא מסתירים אותן, וקל מאוד לזהות אותן במרחב. הן בדרך כלל יתחברו לקירות או לתקרה, וישדרו למסופים עורפיים או אף למסך הטלפון של בעל הרכוש/ הנכס.

מצלמות נסתרות סמויות, כשמן כן הן, נשארות מוסוות. הן יבואו לידי ביטוי בכל מיני אביזרים יום יומיים לא צפויים כמו, מצלמות סמויות זעירות בתוך עטים, שעונים, פנסים, מחזיקי מפתחות לרכב, משקפי שמש או ראיה, כפתור ועוד. על אף גודלן הזעיר הן מאפשרות איכות שמע וצילום טובה, ומשמשות בעיקר לחקירות ומעכבים, באופן טבעי, אולם גם כאשר רוצים לתעד שיעור או הרצאה, מבלי לסחוב ציוד מולטימדיה יקר וכבד.

אילו סוגי מצלמות נסתרות קיימות?

קיימים מגוון חידושים בעולם הדיגיטל  כיום , ישנן מצלמות נסתרות בצורת כיפה, אשר נצמדות לתקרת החדר, ומאפשרות זווית צילום רחבה במיוחד, עדשת המצלמה נעה על ציר פנימי, וניתן לכוון את זווית הצילום בשליטה מרחוק דרך הטלפון הנייד או המחשב.

ישנן מצלמות נסתרות גדולות, אשר מיועדות לכיסוי שטחים נרחבים כגון: חניונים, האנגרים, מרכזים לוגיסטיים, מסופי מטען, מפעלים ועוד. מצלמות אלו עשויות להיות מוסוות או גלויות, בהתאם להחלטת בעל הנכס, ומטרתן לספק תמונה איכותית ואיכות שמע טובה. מצלמות אלו מחוברות לרשת האינטרנט, הן בחיבורים אלחוטיים, והן בחיבורים קווים, ומשדרות 24/7 , הן מצוידות בזיכרון פנימי מובנה, עם אופציה להרחבה , ומגיעות עם יכולת הקלטה.

איך תדעו לבחור מצלמה נסתרת נכונה?

על מנת לבחור את המצלמה המתאימה כדאי לענות על מספר שאלות:
הראשונה- מה התקציב, שעומד לרשותכם? כיום ניתן להשיג מצלמות נסתרות איכותיות בעלות מינימלית של מאה שקלים ומעלה, ועד עלות של אלפי שקלים, כאשר מדובר במצלמות מתוחכמות, שנועדו לכסות שטחים רחבים ולהעניק איכות שמע טובה.
השנייה- מה השימוש המרכזי של המצלמה, האם אתם מעוניינים לאבטח כניסה לחנות, גן ילדים, משרד, חלל מגורים? אם כן במקרה זה מצלמת אבטחה פשוטה עשויה להתאים ולתת מענה מספק.

לסיכום, מצלמות נסתרות מגיעות במבחר גדלים, ומעניקות פתרונות אבטחה מקיפים ומרתיעים.

מאמרים נוספים