מיתוג דיגיטלי באמצעות חתימה למייל

חתימה למייל

עולם השיווק הדיגיטלי

הקמה של עסק חדש או אפילו ניהול שגרתי של עסק קיים היא מרגשת. משהו שבנית בכוחות עצמך לאט לאט תופס תאוצה ומקבל ביקוש – דברים קורים בדיוק כמו שתכננת. לפעמים מדובר במשהו שקורה מעצמו, אבל בדרך כלל בשביל להגיע למצב כזה, נדרשת השקעה בשיווק. אמצעים כמו שיווק אורגני בגוגל, תיחזוק דף עסק ברשתות החברתיות ויצירת פרסומים ממומנים הם האמצעים הבסיסיים ביותר שכנראה שרובנו מכירים גם ככה, אם לא לעומק אז לפחות בשם. אבל קשה לי להאמין שכשתחפשו מידע על שיווק דיגיטלי תמצאו מידע מעמיק על מיתוג באמצעות חתימה. דווקא כי מדובר במשהו שלא דורש הרבה השקעה זמן או כסף, האמצעי הפשוט הזה לא מקודם יותר מידי ונשכח הרבה מאחור.

למי אכפת מהחתימה שלי במייל?!

התשובה לשאלה הזאת היא פשוטה מאוד – בסופו של דבר, למי שיהיה אכפת זה לך. עיצוב חתימה היא הצבת סטטוס. מדובר בפריט שילווה אותך שנים ארוכות ואולי אפילו לאורך כל שנות ניהול העסק שלך. שלא תתבלבלו, לא מדובר רק בפריט נוי אלא באמצעי שיווק באינטרנט של ממש. בחתימה תוכל להוסיף פרטים טכניים על העסק שלך, בינהם: מספר טלפון, כתובת של אתר העסק ושעות פעילות. השקעה בסיסית בעיצוב חתימה למייל ברמה גבוהה תמנע מהלקוח הפוטנציאלי שלך להידרש למצוא את כל אותם הפרטים באינטרנט – ככל שיותר קל לפנות אלייך, תהיה בטוח שגם יפנו יותר אנשים.

אז איך כדאי לי לעצב את החתימה שלי?

חתימת המייל היא אישית לך ולך בלבד. כלומר, החתימה שאתה מחפש שתתן מענה לצורך של העסק שלך יכולה להיות שונה מאוד מזו הנדרשת לאיש עסק אחר. את הפרטים על העסק שלך חשוב לשלב בצורה נעימה לעין ולא בולטת מידי. חשוב שהפרטים יהיו נגישים ללקוח אבל לא יעוררו בו תחושת לחץ. במודע או לא במודע, ברגע שלקוח פוטנציאלי ירגיש שמופעל עליו לחץ לבחור בשירותים שאתה מציע, יותר סביר שהוא ירגיש דחוק לפינה וינסה לבחון את בעל העסק הבא בתחום. אל תעמיס בהרבה פרטים – הגיוני שבאתר שלך יש את המספר טלפון של העסק, את המייל ואת הכתובת שלך. תבחר שניים עד שלושה פריטי מידע מרכזיים שנראים לך חשובים ותשלב אותם בצורה יפה. תוסיף איזה ציור, איזה כיתוב רגיש או שנון – הפוך את החתימה המעוצבת שלך לפריט יותר אישי מאשר שיווקי!

האם אני יכול לעצב חתימה למייל בעצמי?

כמובן שכן. באינטרנט יש שפע של מדריכים בתחום שיכולים לספק לך את כל הידע שאתה צריך. למרות שהידע קיים, כיוון שמדובר בהשקעה בודדת שלא עולה יותר מידי היינו בכל זאת ממליצים ללכת לאיש מקצוע. מדובר במשהו שילווה אותך הרבה שנים – למה להתפשר?
בטוחים שתמצא את החתימה המושלמת עבורך! בהצלחה!

מאמרים נוספים