מוצרי דיגיטל מובילים לשנת 2020

מוצרי דיגיטל מובילים

העולם צועד קדימה בקצב מהיר מאד ואיתו נוצרו תהפוכות רבות בעולם השיווק. מרב התקציבים מופנים היום למדיה הדיגיטלית כיוון שהיא זאת שנותנת את הטון ומשפיעה רבות על כל מה שקורה בעסקים השונים. המדיה הישנה – off line  עדיין קיימת ובועטת, אך ההשפעה שלה לטווח הארוך נחלשה בשנים האחרונות.

מוצרי דיגיטל מובילים לשנת 2020

קצב השינויים של מוצרי דיגיטל מובילים בעולם הוא מטאורי וכל הזמן ממציאים שיטות שיווק מתוחכמות וחדשניות, אשר מותאמות להרגלי ההתנהלות של הציבור.

לאור ההיצמדות לרשתות החברתיות, נתח הפרסום בהן עולה בקצב מסחרר. בעבר הרשת החברתית בעלת ההשפעה הרבה ביותר הייתה הפייסבוק, אך בשנים האחרונות גם רשת האינסטגרם, סנאפצ'ט ואחרות תופסות מקום נכבד בהשפעה שלהן על פלחי שוק ספציפיים.

רימרקטינג

רימרקטינג היא שיטת פרסום אשר מבוססת על כך שאדם שהתעניין במוצר מסוים, כנראה מעוניין לרכוש אותו ולכן אם לא ביצע רכישה, פריט זה או פריט דומה יוצעו לו שוב בדרכים אחרים כדי שייחשף למידע ואולי יקבל החלטה שונה. מי שראה באינטרנט לדוגמה אופניים, יראה בהמשך היום באנרים על סוגי אופניים, באתרי האינטרנט המובילים אשר בהם הוא גולש, המסרים החדשים סוחפים את הלקוח הפוטנציאלי לראות את המידע הנוסף.

אמצעים דיגיטליים חדשניים

כדי למקסם את היעילות בקמפיינים השונים משתמשים באמצעים מתקדמים כמו מצלמה נסתרת אשר ממוקמת בנקודות אסטרטגיות. הצבתה במקומות הללו מאפשרת לראות באופן מדויק ובזמן אמת את כל ההתנהלות. אפשר להציב מצלמה נסתרת במקומות שהימצאותה בהם, אינה פוגעת בפרטיותם של העוברים והשבים.

סטוריטלינג

אחד הנושאים החשובים עבור כל עסק הוא נושא המיתוג. המיתוג יוצר הכרה בתחום העיסוק של החברה, תורם לתדמיתו ומוסיף ערך רב למוניטין שלו. כדי ליצור מעטפת ערכית למותג, בונים סביבו קמפיין פרסומי אשר מספר את כל הסיפור של העסק, במה הוא עוסק, מתי הוקם, איך מתרחשת הפעילות בו ועוד. המטרה היא שהלקוחות יכירו את הפעילות על כל רבדיה, כדי שירצו להיות חלק ממנה או לרכוש את המוצרים שהחברה מייצרת, מייבאת ומשווקת.

ניהול חניונים

ניהול חניונים היא אחריות רבה ולכן לאחרונה ניהולם עובר שדרוג משמעותי באמצעות פתרון מלא לניהול חניון. המגמה היא להתקין בחניון מערכת ממוחשבת מתוחכמת, אשר חוסכת זמן יקר לנהגים בכניסה, במציאת החניה וביציאה. כל מהלך כזה מגובה במערך יעילה אשר חוסכת פקקי תנועה ומאפשרת מציאת חניה במהירות כך שמדובר בפתרון מלא לניהול חניון.

מאמרים נוספים