למה עסקים גדולים חייבים להשתמש בשירותי סטודיו אנימציה

אנימציה

אנימציה – בעולם הווירטואלי של היום, עולם בו כולם צורכים את הידע שלהם באמצעות הרשת, יש לכם כבעלי עסקים כמה שניות של חסד, שניות בהם אתם חייבים לתפוס את תשומת לבם של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. הכול מהיר והכל נגיש ואם תוך שניות לא תסקרנו, לא תרגשו ולא תלהיבו כבר לא תהיו רלוונטיים. בדיוק בגלל זה סרטוני אנימציה הולכים והופכים לפופולריים כל כך, הפשטות שלהם והדמיון שלהם יחד עם ייחודיות ודמויות לא שגרתיות, הם אלו שגורמים לאותה סקרנות של רגע, סקרנות שגורמת ללקוחות להמשיך ולצפות במסר אותו אתם רוצים להעביר. בשביל שהסרטון אכן יהיה אפקטיבי, אתם חייבים סטודיו מקצועי שיפיק או עבורכם, אבל רגע לפני שניגע בסיבות לשכירת שירותיו של סטודיו מקצועי לאנימציה, נבהיר למה היום סרטון אנימציה עדיף על פני סרטון עם דמויות אמתיות.

אנימציה VS סרטון וידאו רגיל

יש כמה יתרונות לסרטוני אנימציה על פני סרטוני וידאו רגילים:

  • זמן הפקת הסרטון – סרטון מצולם דורש לא מעט הכנות לוגיסטיות ולא מעט בלגן. צריך להכין דברים וצריך לתכנן דברים ולהתגבר על תקלות ובעיות, מה שאין כן בסרטון אנימציה שהפקתו מהירה יחסית.
  • הכנות – הפקת סרטון מצולם דורשת לא מעט הכנות ולא מעט לוגיסטיקה. צריך צוות שחקנים לפעמים וצריך במאי, תאורן, איש סאונד, צריך לוקיישן וכמה פריימים ומה לא. לעומת זאת בסרטון אנימציה אפשר לעשות הכול בקלות ובמהירות, אפשר לבחור "לוקיישנים" מעניינים ברחבי העולם, אפשר לבחור דמויות שונות, והכל הרבה יותר פשוט וקל.
  • עלויות – כל מה שהוזכר כאן בנוגע לסרטונים מצולמים עולה כמובן כסף… צריך לשלם למאפרת ומלבישה ולתאורן ולבמאי ועוד אין סוף הוצאות.. ההוצאות הללו משפיעות על העלויות והלקוח הוא זה שמשלם אותן. בסרטון אנימציה אין את כל זה וחלוקת התשלומים מינימלית.

אז למה צריך סטודיו מקצועי?

נכון, יש אתרים שונים שמאפשרים להפיק סרטוני אנימציה ברמה כזו או אחרת, אבל רגע, אתם רוצים שהעסק שלכם יתרומם או לא? באותה המידה שסרטון אנימציה יכול לתרום רבות לשיווק של עסק הוא יכול גם לעשות את הפעולה ההפוכה. סרטון לא מקצועי ימתג אתכם כלא מקצועיים והנזק ברור. שירותי סטודיו לאנימציה הם השירותים הדרושים בשביל להפיק את הסרטון בצורה נכונה, בשביל לבחור דמויות מתאימות, בשביל לקבל רעיונות לא שגרתיים ובשביל להפוך את הסרט לפצצה שיווקית אמיתית.

הניסיון עושה את ההבדל

לשירותי סטודיו לאנימציה יש את הניסיון הדרוש בכדי הסרטון שלכם יעשה את העבודה. כמו שלא הייתם מחליטים לבד איזה תרופה לקחת לבעיה כזו או אחרת רק כי קראתם עליה ברשת כך גם בשיווק העסק שלכם. אתם צריכים שירותים מקצועיים גם אם הם עולים כסף, ואתם צריכים סטודיו לאנימציה שיעשה עבורכם את העבדה על הצד הטוב ביותר.

מאמרים נוספים