אחסון אתרי וורדפרס

קידום אתרי וורדפרס

אחסון אתרי וורדפרס

אתרי אינטרנט נבנים בדרכים שונות ואחת ההחלטות החשובות היא על מערכת ניהול התוכן המתאימה ביותר לתפעול האתר. אחסון אתרי וורדפרס מופעל על ידי מערכת הניהול התוכן הפופולארית ביותר באינטרנט בעולם בזכות תכונותיה ובגלל העובדה שהיא חינמית. היא מתאימה לניהול תכנים בנפחים שונים, החל מבלוגים צנועים ועד אתרים גדולים ומורכבים במיוחד. ניתן לשלב בה בקלות מלל כתוב, תמונות, איורים, גרפיקה וכדומה. בנוסף היא קלה לשימוש. מטבע הדברים, רבים משתמשים בה כמערכת הניהול המועדפת לאתר.  חברות לבניית אתרים בונים אותם בהתאמה לצרכי הלקוח. יש אתרים שנועדו לפרסום והעברת מידע ואחרים שהינם מקוונים שנועדו גם למכירת מוצרים.  רבים מהלקוחות מבקשים לנהל אותם בעצמם ומומחי החברה בונים אותם בהתאמה לצרכים אלו.

אתרים עם נפח גדול עלולים לתפוס מקום רב במערכת האחסון של המחשב, ומשום כך ומסיבות נוספות, רבים מעדיפים לאחסן אותם בחברות המתמחות באחסון אתרים. לחברות אלו יש תשתיות מתאימות והן מציעות שירותיהן לכל לקוח. אחסון אתרי וורדפרס מקובל מאוד וכל אחד חייב לבדוק מספר דברים חשובים על תנאי האחסון לפני חתימה על הסכם שירות. השיקולים שונים בבחירת  חברת האחסון הם שונים וכל אחד מחליט את אלו שהוא מעמיד בסדר העדיפויות. השיקולים הם מחיר, איכות השירות בהדגשה על פתרון בעיות ותקלות, מהירות תגובה ותמיכה טכנית, ממשק הניהול המוצע. בנוסף, כמות נפח האחסון המיועדת ללקוח, הגמישות בהוספת או בהקטנת נפח אחסון, ותק החברה ועוד.

חברות אחסון אתרים

חברות אחסון אתרים מציעות שירותים מובנים דוגמת: העברת אתר חינם, התקנה מהירה של מערכות תוכן, טעינה מהירה לגולשים ישראלים, ניהול מסדי נתונים, שירותים בשפה העברית ועוד. השירותים מוצעים ללקוחות פרטיים ועסקיים, מאפשרים טעינה מהירה ואפשרויות ובסיס נוח לקידום האתרים. החברות המקצועיות מציעות מספר מסלולים לאחסון שהמפרט שלהם משתנה לגבי כמות נפח האחסון המוצע, מהירות התעבורה החודשית, מספר תיבות המייל שניתן להכניס,  מספר הדומיינים , כמות הדאטא בייס המוצעת, אמצעי הבטיחות וההגנה על המידע ועוד.  ככל שהמסלול עשיר יותר, כן מחירו החודשי יהיה גבוה יותר. כמובן, שההחלטה היא בידי הבעלים והמנהלים המזמינים.

חברת אחסון אתרים בינלאומית מחזיקה חוות שרתים במקומות שונים בעולם. אחד הקריטריונים החשובים בשירות הוא עמידות השרת בפני תקלות ונפילות כולל אתחול מחדש. שירות טוב מאופיין באפס תקלות או במינימום אפשרי, שכן, תקלות חוזרות ונשנות עלולות לפגוע בחוויית המשתמש, לגרום לו לצמצום גלישה באתר, ובמקרים קשים, אף לחדול מכך לחלוטין. זוהי מכה קשה מאוד לכל אתר, ומשום כך, בחירת מקום האחסון חשובה מאוד ואף קריטית. לכן, לא תמיד משתלם לבחור את האתר על פי המחיר אלא על פי רמת השירות והמוניטין של החברה. למיקום  האחסון יש חשיבות נוספת, אם כי משנית בקשר למהירות קידום האתר. מומלץ לשקלל את כל השיקולים הללו כאשר בוחרים אחסון אתרי וורדפרס.

 

 

 

 

 

מאמרים נוספים